17 трав. 2017 р.

Виховна година «Мамо! Немає милішого слова на світі…» (ПК-409)

Як чудово, що в Україні стало доброю традицією відзначати в другу неділю травня день Матері, берегині сім'ї, духовної опори роду. Вона береже звичаї своїх попередниць, встановлює власні родинні традиції, творить неписане законодавство стосунків у своїй маленькій державі, ім'я якій - родина.

Такими словами розпочалася відкрита виховна година «Мамо! Немає милішого слова на світі…». Свято підготували учні групи ПК-409 на чолі з класним керівником Селівановою Світланою Володимирівною.

Мета: виховувати почуття любові й щирої поваги дітей до своїх матерів, відповідальність за свої вчинки.
Ведучі: Дудник Анна та Махоріна Євгенія.
На виховний захід були запрошені батьки учнів групи ПК-409 та учні групи КН-82.
Учні ПК-409 групами виконували завдання: хто більше скаже ніжних, приємних слів матусі, на спостережливість, професійного спрямування та декламування поезії. Захід пройшов дуже емоційно, цікаво та захопливо.

Ти всіх святіша, ненька!
Моя ти квіточка біленька,
Моя миленька й неозора,
Моя і втіха, і опора,
Моя весела і сумна,
Моя небесна і земна,
Моя стежина й Батьківщина,
Моя, як білий світ, єдина,
Як білий світ, як білий квіт
З якого створюється світ.